Ganduri Post-Comuniste

Mai toata lumea din ziua de azi se plange de comunism, de ce a fost si cu ce ne-a afectat
Eu stau si ma gandesc. Exista intrebarea aia deja devenita un clisee „Era mai bine pe vremea comunismului?”.
Cum poti sa raspunzi uman la o astfel de intrebare?
In cel mai bun caz, daca intrebi un mosulica de pe strada o sa iti spuna ca el o ducea mai bine pe vremea lui Ceașcă. Ei si ce-ti ramane de facut ? Te apuci sa ii tii lectii de democratie , sau ii reprosezi ca in fiecare vara se ducea in concediu la mare sau la munte , in loc sa ramana si sa lupte cu regimul ?
Daca esti plictisit si nu vrei sa faci asta nu iti ramane decat sa dai aprobativ din cap si sa te gandesti :

„Pe vremea lui Ceașcă toti aveau de lucru.
Desi toti aveau de lucru, nimeni nu muncea;
Desi nimeni nu muncea, planul se facea;
Desi planul se facea, nimic nu se gasea;
Desi nimic nu se gasea, toti aveau;
Desi toti aveau , tot furau;
Desi toti furau, nimic nu lipsea !”

Si-acum stau eu si ma intreb , ce nu a fost bine pe vremea lui Ceașcă.
Sa nu credeti acum ca sunt un pui de comunist care incearca sa dovedeasca exact contrariul ideii de democratie.
Nici pe departe. Doar vreau sa atrag cuvinte revoltatoare asupra mea. 😉

9 responses to this post.

  1. Da, si astai o strategie sa atragi cuvinte revoltatoare asupra ta. Da iti dau eu o ide si mai buna casa ai suces. Nai o nevasta, o prietena ceva care sa faca poze dezbracata? Daca da punele pe blog si apucate de zbierat ca animalu daca cineva comenteaza ceva ca dece ai poze cu nevasta dezbracata pe blog. Gramo asa a facut si acum e cel mai mare bloagar roman in viata. Eu de exemplu nam nici nevasta nici prietena cas in clasa a opta da si daca aveam tot nam camera digitala asa ca blogul meu nare asa de mare suces calui Gramo desi scrim cam acelasi lucruri pe el. Parerea mea. Sa nu zici ca nu tiam spus.

    Răspunde

  2. Posted by cosmin on Martie 23, 2009 at 7:48 pm

    da dom’le! foarte profund. nu am inteles nimik.

    Răspunde

  3. Interesanta strategie , dar nu cred ca as face asa ceva. Ar trebui sa fiu cel putin fara bun simt ( nu ca as avea eu prea mult ) si sa fiu si miserupist pe deasupra.
    Nu stiu cine-i Gramo , dar o sa-l caut … 😉

    Răspunde

  4. Nui important sa intelegi. Daca nici ea nu intelege incai si mai bine. De fapt poate si la Gramo ea nanteles si ei ia spus ca face un fel de poze despre cum facea ea baie cand era mica si nule pune pe net. Eu stiu? Habar nam. Da nu astai important. Important e ca tiam dat reteta.

    Răspunde

  5. Nu cred ca m`ai inteles. El probabil nu tinea la prietena lui ( nici cardul macar 😀 ). Mi-e poate mi-e rusine cu ea 🙂

    Răspunde

  6. am sa-mi continuu ideea conform careia, din punctul meu de vedere, esti un idiot. Treaba:
    “Pe vremea lui Ceașcă toti aveau de lucru.
    Desi toti aveau de lucru, nimeni nu muncea;
    Desi nimeni nu muncea, planul se facea;
    Desi planul se facea, nimic nu se gasea;
    Desi nimic nu se gasea, toti aveau;
    Desi toti aveau , tot furau;
    Desi toti furau, nimic nu lipsea !”
    este un banc rasuflat. Ca tu ai incercat sa il adaptezi da dovada de vointa. Felul cum nu ti-a iesit da dovada de lipsa de insipratie si, implicit, idiotenie. Cuvinte revoltatoare nu ai sa primesti din partea mea mai criminalule, incultule, nemultumitule, animalule, inaptule, distrusule etc pentru simplul motiv ca nu ai dreptate. I will be your blogging worst nightmare.

    Răspunde

  7. Posted by Catalina on Martie 24, 2009 at 7:22 pm

    ,,Doar vreau sa atrag cuvinte revoltatoare asupra mea. ;)” Daca mai depui putin efort, sigur vei reusi sa-ti indeplinesti acest obiectiv. 😀

    Răspunde

  8. Posted by unu_mic on Martie 30, 2009 at 5:36 am

    Cred ca scrisul nu este pentru tine… Lasa-te!

    Răspunde

  9. Posted by vladdracu on Martie 30, 2009 at 10:09 am

    Hmmmm.. ciudat prieteni si tovarasi cum ati deviat de la crancenul comunism dadator de moarte si monstrii la femeia acestui Gramo care a pozat pentru ilustrul sau blog. Milo are dreptate, comunismul a fost ceva groaznic, care spream sa nu se mai repete, viata nu trebuie vazuta ca o inchioare a unor minti totalitare, iubitoare de marx si engels. Ma bucr Milo ca ai avut curajul sa abordezi acest subiect, chiar daca unii nu stiu ce inseamna, zbatandu-se intr-o incultura si superficialitate aflate intro contemplatie permanenta

    Răspunde

Lasă un răspuns

