Eu vs. CFR

Imi iau si eu talpasita intr-o zi molesitoare de aprilie si dau sa fug cu primul tren spre Arad, pentru o vizita si ceva trebusoare d’ale mele. Cu distanta e mica imi pun in gand sa suport mirosul infernal din dragele nostre carute pe sine (a.k.a Personal) pentru o ora cat are sa dureze calatoria groazei.

1 – 0 pt CFR

Incerc sa ma urc frumusel in trenul deja pus in miscare, cand de odata constat ca peronul de sub talpi refuza sa imi dea drumul. Cobor repede , imi desprind pantalonul prin smulgere dintr-un cui si ma grabesc din nou sa urc , poate de data asta cu mai mult noroc , dar cu pantalonii sfasiati. Victoria mea 😉
1 – 1 scor egal
Dau sa ma linistesc cautand un loc unde sa ma asez dar fara sorti de izbanda. Trenul desi aproape gol , avea toate locurile ocupate.

2 – 1 pt CFR

Imi fac loc prin multime ca oltenii , cu coatele ( ca doar mi’s ascutite ) si reusesc sa ajung intr-un compartiment care parea aparent gol. Era Clasa 1. Primul loc liber pe care il vad , il si arestez de frica sa nu vina nea ghita cu mielu la subsuori sa il ia inaintea mea.

2 – 2 inca odata imi revin spectaculos

Scaun confortabil , moale , geam deschis , mirosul de la buda nu razbate pana aici , sunt un norocos.

3 – 2 pt mine. Preiau in sfarsit avantajul pe care sper sa il mentin.

Dar nici nu acum bine sa ma bucur ca momentul meu de glorie imi este spulberat de nenea cu cashcheta CFR-ista , a.k.a. Nasu’. Apare falnic ca un stejar in bataia vantului , mai mult clatinandu-se, emanand un miros de am avut impresia ca pana la urma mirosul a razbatut pana Clasa 1 si cere dom’le legitimatia. Eu, om corect , ca doar nimeni din familie nu este fraudulos si nu pot eu sa stric faima , ii arat constiincios beletu’ si ii arunc un ranjet cat sa ma indrageasca. Dar vine si lovitura : „Ici ii clasa 1 , tu ai belet de-a 2-a! ( – intoarce-l invers daca nu iti place , imi venea sa-i zic, dar m-am abtinut) Dac’ vrei sa ramai trebuie sa platesti cinci lei cincizeci”. Poftim comedia dracu, dau doi lei saptezeci pe bilet , si imi cere suplement pentru clasa 1 dublu. Ii spun fain frumos ca raman pana vine cineva cu bilet de a 1-a si vand vine ma ridic. El nu si nu o tinea una buna pe a lui mai ceva sa ma dea jos din tren. Ma ridic sa plec , mormaind pe sub musteti „de aia v-o luati si la fotbal, de scarbi ce esteti”. Ma aude , ma opreste din drum si ma intreaba cu cine tin.
„Cu Stiinta dom’le. Ai di la Craiova”
„Ooooo , esti d’a-l meu” zice Nasu si uite asa imi pastrez eu locul. Nasu’ era oltean dom’le.

Scor final 4 – 4. Consideram remiza , data viitoare o sa fiu mai bine pregatit 😉

4 responses to this post.

  1. Posted by Mach-330 on Aprilie 11, 2009 at 7:14 am

    pacat ca s-a terminat remiza chiar vroiam careva sa castige :))

    acuma mai serios, chiar e jegos CRF-ul si tin sa mentionez ca eu cu toate ca sunt o persoana optimista, nu cred ca in zilele mele se vor schimba trenurile din Romania.
    am sa ma urc in JegVagon, am sa stau in JegVagon, am sa respir Jeg si am sa vad Vagon iar in final dupa doar o ora de mers cu trenul am sa ma simt otravit, mai rau decat de tigari.

    cand mai ai intamplari cu A.K.A. Nasu’ fii pregatit si next time nu ne lasam fara victorie.

    Răspunde

  2. Ai avut noroc ca Naşu era oltean ;)) Daca nu, la clasa a 2a cu tine :))
    Îţia dai seama că meciul dintre mine şi CFR e cam tot timpu în defavoarea mea: 4/5 ore de mers(depinde de întârzieri), „colegi” de compartiment care mai de care (cu o grămadă de catrafuse după ei, gen găini, oale, cazane etc.), uşi care nu se închid, deci mirosul de budă te însoţeşte mai tot drumul, iarna-compartimente fără căldură… întrun cuvânt: Trenul Foamei… şi să mai zici de ce merg aşa rar acasă :))

    Răspunde

  3. bubule , te compatimesc. Stai linistita , stiu prea bine cum merge Trenul Foamei. Daca n-ai murit pana acum , n-ai sa mori nici de acum incolo.
    Plus de asta , cu mirosul te mai obisnuiesti in 4 ore , numa sa nu apuce sa ti se faca dupa aia dor de el 😉
    Nu noi am cerut trenurile astea , si nici nu se cere tinuta obligatorie. Ar fi si ciudat sa fie in fiecare Gara un banner mare pe care sa scrie ” Ne rezervam dreptul de a ne alege calatorii ” 😀

    Răspunde

    • Posted by Roxana on Aprilie 17, 2009 at 3:34 pm

      Domnule calator mai mult decat fraudulos.
      1. In tren miroase din cauza calatorilor care sunt „nesputiti de cele mai multe ori” acuma ati vrea sa vi se puna la dispozitie si odorizante in pretul biletului?
      2. Trenurile arata groaznic tot din cauza stimabililor calatori. Nu cred ca a venit mecanicul sau nasu` sa rupa scaunele, sa mazgaleasca peretii, sa sparga geamurile, sa strice usile
      3. Corect ii sa stai unde ai biletu. Daca ai platit bilet la clasa a 2-a stai la clasa a 2-a. Daca vrei sa stai comod si confortabil cumpara-ti bilet de clasa-1 sau mergi inter city la bussnis Clas.
      4. Daca vrei sa prinzi loc si sa nu trebuiasca sa alergi dupa tren mergi cu o jumatate de ora mai repede in gara, o sa gasesti si loc bun si nu o sa-ti mai rupi pantalonii
      5. Daca vrei sa ai locul tau mergi si cumpara-ti bilet la Accelerat, Rapid, Inter City. O sa ai locul tau rezervat si nu o sa te miste nimeni de pe el.
      Si ar mai fi multe altele de spus. Si vreau sa subliniez Alex draga ca nu spun astea din perspectiva „copilului de cfr-ist” ci o spun din perspectiva „calatorului obisnuit” pentru ca la fel miroase si pentru mine in trenuri, la fel ar trebui sa alerg si eu dupa trenuri daca nu as merge cu o jumatate de ora mai repede in gara, si daca as merge cu personalul nu ar ridica nasu` pe cineva pentru mine de pe scaun ca sa stau jos pentru ca „is fata lu` mama s`a a lu` tata si ei is sefi la cfr”, as lasa calatoru sa stea jos linistit si eu as sta ca un calator normal in picioare.
      Si daca ai vrea sa faci ceva nu ai trage un semnal de alarma asupra cfr-ului ci asupra calatorilor care sunt mitocani, nesputiti, galagiosi si tot ce mai sunt ei..

      Răspunde

Lasă un răspuns

