Poezie retrospectivă

Am ăncercat să fac o poezie dintr-un gând retrospectiv. Nu sunt eu cel mai mare poet şi poate poezia pare prea „dulce” , dar cine ştie ce-mi rezervă viitorul.

Hăăăăcccc Ptiuuu , să nu mă deochiaţi.

Privesc agale spre o amintire ce ma-ncanta

Si stiu ca prea curand va fi uitata

Caci sa traiesca-o astfel suferinta

Inima nu mi-a fost data.


Dar iti multumesc , tu ochii mi-ai deschis

Si am vazut ce-nseamna sa fi om meschin

Caci flacara din suflet tu ai stins

Fara sa crezi ca poate va fi chin.

Şi ca orice poet care se respectă trebuia să-mi trag şi un pseudonim. Milu Verdea. Nu mă întrebaţi de unde mi-a venit că nici să dea dracii în mine nu vă spun. Nu de alta , dar i have no fucking (bad word :D) clue :->

One response to this post.

  1. Posted by Vlad Dracul on Mai 1, 2009 at 8:05 pm

    Milo, Milo te sa nu te puna dreq sa faci asta, sa nute apuci de poezie ca nu maio scapi de ea. Credemas pe cuvant. PS: e mijto 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

