Never Conform

Nu am reuşit niciodată să mă împac cu ideea ca unele persoane din jurul meu mă consideră o curvă de om. Marea mea problemă nu a fost legată de atitudinea mea ca om faţă de prieteni sau duşmani, ci de atitudinea mea faţă de persoana pe care o iubesc şi nu am avut niciodată curajul sa i-o spun.

De ce ?

De frică. De teama de a nu o pierde , de a nu o îndepărta de mine într-un moment în care gândul că o văd aproape în fiecare zi mă ajută să mă menţin pe linia de plutire şi la un nivel conştient de umanitate. Ea nu ştie că fără voia ei mă ajută să depăşesc momentele în care alţii ar crede că sunt screwed. Am adoptat o atitudine de retard în faţa ei , o atitudine de om demn de dispreţ de cele mai multe ori doar de dragul de a interacţiona , fie asta şi într-un mod mai neplăcut. Mi-a fost frică să recunosc ca ţin la ea , mi-a fost frică să îmi asum responsabilitatea de a exista doar o singură persoană pentru fiecare şi drept urmare am încercat să-mi concentrez sau să-mi dispersez sentimentele faţă de ea în relaţii care pentru mine nu înseamnă nimic.

Clişee-ul „În toate te văd numai pe tine” , o expresie care nu ar face o fată decât să catalogheze un băiat drept disperat, are totuşi dramul de adevăr care nu poate fi crezut ( riscul de a spune un adevăr şi de a nu te crede nimeni ).

Dar toate astea au un deznodământ , care mie personal mi-a dat satisfacţia de o înţelege pe ea şi de a căuta o modalitate de a scăpa de ideea că nu numărul relaţiilor contează, ci calitatea uneia. Îţi dă mai multă credibilitate.

Cineva îmi spunea că nu am noroc pentru că „Nu ai încercat niciodată în condiţii bune. Nimic ca lumea. Tu cu firea ta rebelă şi nestatornică.”  Da , poate aşa este. Lipsa de stabilitate a relaţiilor pe care o eman , nu mă face util într-o relaţie cu EA. Nu inspir încredere prin numărul relaţiilor pe care le-am avut şi nu dau impresia de fidelitate.  Nu am dat impresia, dar e singura căreia i-am fost fidel.  Impresia de infidelitate care se pare că o lăsam de înţeles de la sine , mă făcea să par un mincinos. I-am jurat că n-o să o mint şi m-am ţinut de cuvânt. Partea în care am greşit a fost când mi-am demonstrat-o doar mie. EA trebuia să cea căreia trebuia să-i demonstrez. Nu am sperat decât să reuşesc să găsesc un moment în care ea să stea să mă asculte până la sfârşit. Încă aştept acel moment , dar când acel moment va veni mai rămâne şi domnstrarea credibilităţii.

Ce am mai învăţat ?

Am mai învăţat că nu trebuie sa faci lucruri majore , ba chiar din contră…trebuie să te prinzi de cele mai mici lucruri care aparent par nesemnificative. Azi am făcut lucrul acesta fără să îmi dau seama şi am avut o surpriză plăcută. Dacă aş reuşi să îi demonstrez că merit , dacă aş reusi să o fac să mă înţeleagă. Şi dacă îmi aduc aminte de trecut , a fost totul frumos până când … până când ce s-a întamplat.

Dar o să fac tot ce îmi stă în putinţă , o să-i demonstrez , o să îi arăt că merit , o să îi arăt că o iubesc (şi cine ştie , poate o să depăşesc şi frica de a-i zice) … dar cu toate astea , oare o să aibă răbdare să mă asculte şi să mă creadă. O vreau alături de mine. Nu mă pot gândi la altceva.

„O văd şi azi,

O văd şi mâine,

Dorinţa-i tot mai mare,

S-o ţin în braţe,

Să-i sărut ochii,

Să fiu de ea în stare.”

Nu îmi rămâne decât să nu mai aştept nici un moment. Viaţa e plină de riscuri.  Râzând, risc să par nebun, plângând risc să par sentimental, arătându-mi sentimentele, risc să ma arăt pe mine însumi, sperând risc să disper , încercând măcar, risc să dau greş. Dar dacă nu risc nimic ? Dacă nu risc nimic , nu FAC nimic , nu AM nimic ,  SUNT un nimic.

Aleg să risc.

18 responses to this post.

  1. n-am citit toata balaria. Dar iti pot enumera cel putin 10 fete la care le-ai zis ca le iubesti.

    Nu se pune ce simteai tu pentru ele 😛

    Răspunde

  2. Posted by Vlad Dracul on Mai 6, 2009 at 7:21 am

    Lasa frate, tot raul spre bine:). Si sa nu te schimbi pt ea. Asta poate fi o greseala majora in relatia ta cu ea. Ca daca ai putut sa joci teatru o data in fata ei, o poti face de multe ori, si se poate sa nu aiba incredere. Fii tu insuti, ca e doar o fata. Te vei satura.

    Răspunde

  3. @Drew : puţă , eu vorbeam despre singura fată pe care am iubit-o şi nu i-am spus, de frică să nu se sperie şi să se îndeparteze de mine.

    @Vlad : şi tu ai înţeles la fel de prost. Nu am jucat teatru în faţa ei, iar lipsa de încredere e lucrul de care vrea să scap.

    Răspunde

  4. O punem de-o nuntă? Eu fac pozele :))

    Răspunde

  5. Posted by EA on Mai 6, 2009 at 1:11 pm

    deci asa ai mai iubit 10 ? sa dispari din fatza mea nesimtitule

    Răspunde

  6. Dracu ti-a citit toata creatia. Promit ca ma conformez intr-o zi, iau cafeaua si tigara langa mine si-ti citesc tot postul.

    Revin atunci cu un edit.

    Răspunde

  7. Posted by ioana30 on Mai 7, 2009 at 12:19 pm

    da numele fetei nu-l spui????????

    Răspunde

  8. Posted by andrei zoss on Mai 7, 2009 at 7:19 pm

    ea ti-a citit articolul?

    Răspunde

  9. Posted by ioana30 on Mai 7, 2009 at 9:06 pm

    nici macar prima litera nu iti permiti sa o spui?????
    poate ca nu o iubesti atat de mult…..;)

    Răspunde

  10. Posted by ioana30 on Mai 7, 2009 at 9:25 pm

    pai nu stiu…..asa ma gandeam eu…..si de ce „ea” sa nu stie????? de ce sa nu ii spui ceea ce simti….

    Răspunde

  11. Posted by Roxana on Mai 19, 2009 at 9:04 am

    Alex dragule..Eu cred ca is printre putinii care acum te inteleg si inteleg ce simti si ce vrei si cum vrei (si nu cred ca am reusit sa te inteleg de prea multe ori). Tot ce pot sa-ti spun eu tie ii „fruncea sus” ca o fi bine, trebuie sa speri si sa nu renunti, nu trebuie sa iti pese de ce spun restu, daca te considera nebun sau anormal, tu stii mai bine ca oricine cat de mult o vrei. Succes si hai bah pula ca o fi bine :p

    Răspunde

  12. Posted by Marea a on Mai 22, 2009 at 1:40 pm

    Atat am de zis: „impresionant, aproape credibil”.
    Fii mai barbat, si lupta pentru ceea ce simti, asta e un sfat, pe care ti l-am mai dat si alte dati! Succes!

    Răspunde

Lasă un răspuns

