Regele Pop Michael Jackson – A murit !

Regele pop moare şi de data asta e pe bune.

Joi dimineaţa , 10:30 AM ( ora LA ) a fost dus la spital dupa ce a suferit un stop cardiac sever în casa lui din Los Angeles.

Să fie doar un zvon că a murit ? Los Angeles Times, BBC, New York Times şi Associated Press au confirmat până acum moartea regelui pop după ce paramedicii au încercat să-l resusciteze în ambulanţa în drum spre spital.CNN şi alte surse încă nu au confirmat moartea lui.

Ori e albă, ori e neagră. Eu unul nici nu ştiu dacă să mă bucur sau să mă apuc să fac băşcălie.  Moare un star ( that’s sad ) , lots of kids are safe now. ( that’s a good thing )

De când am auzit ştire tot stau şi mă uit pe CNN cu sufletul la gură să confirme sau să infirme moartea. Cu ce mă aleg ? Cu tot felul de comentarii tâmpite. Americanii ăştia care nu stiu cum să se manifeste.

Un reporter CNN îl numeşte ca fiind „a deep person who really cared for humanity” ( o persoană profundă cărei i-a păsat cu adevărat de umanitate. ) –> Eu aş zice ca i-a păsat mai mult de propria lui imagine şi eventual de „the tiny” humanity , că aşa de mult îi îndrăgea pe copchii, dragu de el.

Alt reporter puţin mai american decât cel de mai sus s-a apucat să-l asemene pe Jackie cu Lennon. Oh you cannot simply do that my friend. E diferenţă între ei ca de la mâncare la mâncărime.

O grămadă de curioşi , fani şi media s-au strans la spitatul UCLA din L.A. în aşteptarea de noi veşti. Majoritatea celor veniti speră să fie încă în comă. Alţi traumatizaţi , alţi arată de parcă nici nu ar ştii ce se întâmplă.

Uite Acum e momentul ăla în viaţă când lumea se bucură de un rău când răul e mai bun decat cel mai rău lucru care se poate intampla ( adica să mori , daca nu v-aţi prins ). Cum rămâne cu proverbul „Să nu-i doreşti răul cuiva pentru că s-ar putea să se întoarcă împotriva ta” ( bine recunosc nu e chiar un proverb , dar mă rog ).

Mai aştepăm şi vedem ce se mai întamplă. Poate între timp îi mai creşte un ou , dacă tot nu moare.

Last edited by Alex Milotin on June 25, 2009 at 11:53 pm : „Mulţam fain Puţă

One response to this post.

  1. […] de 12 ore, inca ii cald fraieru’ si deja lumea se agita si vuieste internetul de stiri. Milo face live blogging de la fata locului din L.A. Nu stiu daca sa rad sau sa ma enervez de la atata tamtam facut pe tema […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

