UPDATE Michael Jackson – Moare la 51 de ani

La ora 2:30 ( ora Romaniei ) CNN prin LA Coroner confirmă moartea lui Michael Jackson. În 29 august 2009 ar fi împlinit 51 de ani.

Nu pot să nu fiu sensibil. Oricât de mult l-aş fii urât pe omul ăsta a avut unele hituri care au marcat viaţa multora şi a fost un impact destul de important în ceea ce priveşte industria muzicală.

Am un nod un gât pentru că am avut 2 melodii care chiar mi-au plăcut la el : Beat It ! ( pentru că mi s-a părut cea mai tare melodie a lui , fiind şi singura a cărei versuri chiar transmit un mesaj ) şi You are not alone ( pentru că îmi plăcea să o ascult în momentele mele de „butoi”.

REST IN PEACE Michael Jackson !!!

3 responses to this post.

  1. Deci lol.

    First of all devii blogger. Mai aveai putin si relatai faptele de la fata locului.

    Doi, daca tot esti blogger, update-ul se face in acelasi post, nu poti updata un post, printr-un post nou. Learn your blogging 101 (adica abc-ul).

    Third of all reciteste articolul anterior ca ai serioase probleme gramaticale, in speta acorduri, fraze fara sens, repetii de cuvinte ce nu-si au locul acolo, si deeply ala in inglish care de fapt e deep. He was a deep person. And i deeply regret his death. Adjectiv adverb

    And last but not least. Ok, he died…..so? Acelasi lucru si la besitul ala de…cum mortii lui il chema ma…Dolanescu. WTF?! Michael si-a trait viata, a facut miliarde, si-a batut singur joc de propriul sau trup incercand sa se joace de-a dumnezau, molesta copii. Da a scos vreo 5 albume prin anii 90 alb, si vreo 2 in anii 80 negru, absolut geniale, dar acum ascultam gutah ok? Celalat, besitul ala de 80 de ani, mumia aia, pizda masii au plans dupa el de parca a murit Iisus. Nu mai scosese un hit din anii 60 cand era tanar ficior, in rest se tragea ca zama de varza pe la tembelizor. Basca ca (cacofonie intentionata), cea mai mare realizare a lui e fiu-su. Si ala e gay. WTF?

    Revenind la Michael, nu-mi pare rau, nici bine, mi se rupe, ma asteptam sa se rupa la toata lumea, Michael is dead, ok carry on. Seriously, ma enerveaza rau mumiile astea care nu mai mor odata, e valabil si pt Britney Spears, care la 17 ani mai era cum mai era da acu ditai balena dupa ce i-a vaut toata lumea veverita, are 2 copii deci virgina nu mai e, care pisicii masii e problema lumii? Treceti la alte minore pe care sa le deflorati in vise. Ditai vaca de pe locul 100 anul trecut in topul celor mai frumoase femei, a ajuns anu asta pe locul 12. Ca sa vezi cat de cercopiteci sunt pamantenii.

    Ma duc sa dorm, deja m-am enervat.

    Răspunde

  2. Posted by Roxana on Iunie 26, 2009 at 11:25 am

    Earth song iara ii ok..:-??

    Răspunde

Lasă un răspuns

