Multi ii vor duce dorul

Vorbeam astăzi cu un Denys despre ce s-a întamplat cu Michael Jackson.
Suntem toţi constienţi că am crescut şi am fost marcaţi de muzica lui. Azi-noapte încercam să fiu indiferent şi să nu las să se vadă îmi pasă.
Cu toate ca nu am fost niciodată innebunit după Michael Jackson (poate şi din cauza numeroaselor scandaluri în care a fost implicat de-a lungul timpului), trebuie să recunosc calităţile de artist, care a revoluţionat lumea muzicii pop.
Acelaşi Denys îmi spune „frate , îmi vine să plâng. yo cu muzica lui am crescut, cu muzica lui mi-am format personalitatea.”
Să îţi creezi personalitatea cu muzica lui Michael Jackson este lucru mare dacă şi reuşeşti. Şi îl ştiu pe Denys ce caracter puternic are.

Toată lumea vorbeşte de el. A fost supranumit „Regele muzicii Pop”. Toţi îl vor plânge , toţi îl vor omagia.
RIP MICHAEL JACKSON

One response to this post.

  1. Posted by yagharek on Iunie 26, 2009 at 4:09 pm

    PLM… sunteti defecti?
    V-a venit ma’ sa plangeti cand au murit Teo Peter sau Emil Laghia? Dar la Motu Pitis sau Laura Stoica?
    Bine ca plangeti la idolii vostri americani!

    Si pentru prietenul dau Denys:
    La mine peste jumatate din artistii preferati nu mai traiesc, pentru ca muzica pe care o ascult este foarte veche. Dar totusi, imi pare mai rau cand se duce unul autohton care a suferit sa fie artist in Romania, decat oricare altul unflat de presa de peste ocean.

    N-am nimic cu el! Dumnezeu sa-L ierte! Mare artist! Dar nu-mi place atitudinea voastra!

    Răspunde

Lasă un răspuns

