Fusăi la Bucureşti

Fusăi la Bucale şi văzui Parlamentul , şi mai văzui nişte prieteni mai vechi ( din păcate nu pe toţi şi de caţiva chiar mi dor , da’ nu-i mai văzui de multicel şi între timp îşi cam schimbară numerele de telefon ).

Mă întâlni pe acolo cu oameni de care nici prin gând nu-mi trecea că-i văd, depănarăm amintiri , făcurăm tâmpenii , ne distrarăm şi vizitarăm tot ce fu de vizitat intr-o zi.

Pe drum inapoi spre Timişoara facurăm şi un popas de freo 2 ore şi ceva în Capitala Culturală Europeană (care îi in Romania bre şi ne mândrim cu asta), Sibiu.

Poze şi filmuleţe cât cuprinde, da revin de maine încolo într-o zi cu detalii şi cu poze. Tre să mă apuc să le strâng de pe la d-alde ăştia cu , care fusăi în excursie.

Acu mă pui să dorm că roboţelul din mine îşi cam gătă bateriile. Trec pe modul recharge , ne vedem când îs cu ele full.

Servus 😉

7 responses to this post.

  1. Posted by G. on Iunie 30, 2009 at 7:22 pm

    maaa, mai tre’ sa treci pe aici ca sa ne vedem 😦

    Răspunde

  2. ce-i cu excesul ăsta de perfect simplu pe tine? parcă m-a zgâriat pe creier când am citit postul ăsta. Aaa, da, ţi-e bateria pe low şi nu mai puteai procesa alt timp decât cel pe care îl ştii de acasă. Măcar le-ai acordat bine…;))

    Răspunde

  3. Posted by xyz on Iulie 1, 2009 at 11:03 am

    Sibiu a fost capitala culturala europeana in 2008, nu mai e… acum e Linz – Austria

    Răspunde

  4. deci , nu a fost vina mea. doina ti-a dat nr meu gresit 😐 sorry alex . chiar vroiam sa mai ne vdm sa vb . plm . sorry .

    Răspunde

  5. @ Andreea : indeed my friend. Macar ăl de-l ştiu de-o viaţă să-l folosesc as i supose too. Cât despre urechiuşele tale , nu-mi asum nici un fel de vină. Me so sorry 😀

    @ xyz : atunci rectific. ( Sibiu care fu Capitală Culturală Europeană anu’ trecut, şi îs mandru de asta ). Thanks for helping 🙂

    @ Robi : data viitoare cere-i tu numărul meu de telefon, eu îl am pe acelaşi de ceva timp. Poate data viitoare.

    Răspunde

  6. Posted by Lavi on Iulie 17, 2009 at 9:55 am

    De fapt in 2007 a fost Sibiul Capitala Culturala Europeana. In 2008 a fost Stavanger, din Norvegia.

    Răspunde

Lasă un răspuns

