Conspiraţiuni la adresa mea

Amân olecuţă instorisirile despre Bucureşti pentru a-mi vărsa frustrările.

Ei uite că au început să se creeze conspiraţiuni împotriva mea. Trebuia să ajung cândva şi aici, că dor în ultimele şpe zile sau sâptămâni mi s-au plâns o serie de bijgheţi cum că eu aş fi un mare mincinos , cum că nu sunt reprezentativ , că sunt ultimul om şi eu ca să fiu mai cu moţ în loc să plec capul în faţa călăilor, mai sus îl ridic şi îmi apăr onoarea , care onoare ţine cu mine ca doar mă cunoşte de când mă pusă mama în scutece di celea de bumbac, că pe vremurile mele nu erau pamperşi ca acum.

Ei şi uite aşa , încetu cu încetu ( cum se fabrică şi oţetu’, normal ), începui să fiu lovit di(n)rect piste ceafă de fieşte cine bijgheţi care nu-şi mai găsesc, bag sama, locul de mine.
„Tătă populaţiunea ştie că’s un mincinos” , zice ei. Dar eu zic că nu’s şi aştept cu patos adevăratele atacuri, ce au să vie peste mine, mai ceva CA CAtrina peste americani, pentru că mă indoiesc că eu am să mă schimb sau ei or s’o lase mai moale.

Da aşa’i romanu ! Când faci bine şi ajuti , canci recunoştinţă sau mulţămiri , cum ai călcat o dată în rahat , cum fug toţi ca apucaţi şi dau sfoară în ţară că vezi doamne ăla pute. ( Dacă nu v-aţi prins până amu , iera o metaforă! Ăhă , asta era ).

Căutaţi degeaba să trageţi mâţa de coadă bijgheţi. Dacă era să mă speriu şi să dau înapoi nu eram decat un ratat printre toţi ceilalţi. Da’ nu mă speriu uşor, eu stau cu pieptu înainte ca cocoşelu’ galic pentru a-mi apăra uonuarea băi fraţilor. Însă voi , dacă vă simţiţi de rang aşa de înalt faţă de mine , la ce vă coborâţi la mintea prostului? Voi nu auzirăţi proverbu’ cela romunesc „Nu te scoborâ la mintea prostului, că are mintea odihnită !” ?

Eu în viaţa asta mizeră, plină de fantezişti şi jocuri de culise, în care nişte unii se cred burici d’ai pământului, învăţai să îmi recunosc greşeala atunci când atunci cand îi cazul şi să păşesc înapoi în draga de mama, dar până atunci continuaţi să vă susţineţi pledoaria în faţa ălui de sus.

Conştientizaţi şi fiţi sigur că aveţi pe ce să mizaţi când intraţi întrun joc murdar şi fiţi siguri că nu am nimic la îndemână să răspund, pentru că din păcate pentru unii, încă sunt destul de lucid încât să mă apăr. Nu-mi daţi satisfacţia să mă amuz pe încercările voastre.

Până atunci v-am ţucat şi vă las în ale voastre.

