„Kill your favourites”

În ultima vreme m-am apucat să scap de lucrurile din camera de cămin… lucruri de care nu mai am nevoie. Am realizat că am foarte multe chestii pe care nu le mai folosesc sau pe care nu le-am folosit niciodată.

De exemplu, o pereche de papuci moi care nu mi-au plăcut niciodată, cursurile de anul 1 care nu ştiu de ce le mai ţin după mine, pentru că evident nu-mi vor folosi pe viitor , un teanc de cărţi proaste luate odată cu ziarele de la cafeaua de fiecare miercuri dimineaţă , cărţi de vizită de la necunoscuţi , o coardă care nu am idee cum a ajuns la mine pe raft , un breloc găsit şi deja prea uzat pentru a-l folosi şi cutia de scobitori pe care am pierdut-o la începutul anului.

Teoria mea e că trebuie să te detaşezi de posesiile tale, pentru că rişti să devii dependent de ele. Nu fizic, nu practic… psihic te prind în plasa lor şi te obosesc. Strângi grămezi de prostii, apoi aduci alte prostii, pe care trebuie să le integrezi undeva, aşa că te apuci să rearanjezi tot restul prostiilor pe care le ai doar ca să faci loc şi celor noi.

Circulă o vorbă printre scriitori, despre procesul de creaţie: “Kill your favourites”. De ce sa nu ţinem cont de expresie dacă tot a fost gândită.

Şi uite aşa mă plimb năuc prin camera de cămin şi ridic obiecte pe care ori nu le-am văzut niciodată, ori nu ştiu cum au ajuns acolo. Consider ca dacă nu le-am dus dorul, nu am nevoie de ele şi le şoptesc „să te omor”?
Cateodată trebuie sa foloseşti cuvinte grele pentru a lua decizii importante.
Deşi e greu camera e acum mai spaţioasă şi am destul loc pentru viitoarele lucruri favorite pe care o sa fiu nevoit să le omor.

Am strâns deja doi saci. Şi ăsta este rodul unei curăţenii generale în umila mea camera de cămin.
Curând o să vină şi ziua în care va trebui să arunc şi toate mizeriile din viaţa mea. Şi sunt multe ! 🙂

2 responses to this post.

  1. Dar tu de câţi ani stai în camera aia de cămin, de ai reuşit să aduni 2 saci? :))

    Răspunde

  2. Da uite, e deja al 2-lea an. Ai fi mirată de câte porcării se pot strânge şi doar într’un an de zile , da barem în 2.
    Şi mă refeream la partea de dupa dulapuri , pat şi alte câte 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

