Probleme tehnice

Din păcate nu am mai ajuns să povestesc cum a fost in mini-trip-ul de la Bucureşti.
Probleme de atitudine, probleme psihice şi deşi am reuşit să trec peste ele, m-au lovit blestemele şi latopul meu a trecut în viaţa de dincolo.

Când se întoarce cu tot cu pozele mele , o să-l întreb dacă a dat de Maicăl pe acolo şi apoi o să-l rog frumos să îşi revină şi să mă ajute cu povestioara.

Keep it close, îşi revine el numai decât. E doar puţin mai încăpăţânat ca mine.

Lasă un răspuns

