Mi-am tras autor, moare bibi :->

Era timpul să fac o schimbare a blog-ului.
Pentru că la capitolul themes , Wordpreşul stă cam prost şi nu mă simt mulţămit în indiferent ce „haină” aş îmbrăca blogul, m-am gândit să-mi trag un autor nou.
Am făcut oferta şi după un discurs de motivare am m-am ales cu unul pe care eu îl stimez pentru acurateţea gândurilor cu care scrie postările pe blogul lui , misoginismul pe care-l are în sânge de când a început să sugă la ţîţele fetelor, pentru faptul că este un om introvertit (şi contrar celor pe care le gândiţi , asta este un lucru bun), pentru că e el şi mi-e cel mai bun pretin, pentru că îl respect ca om, pentru că am învăţat multe de la el ( sunt aşa cum sunt acum din cauza lui, deci acum ştiţi pe cine să injuraţi dacă nu vă convine de mine 😀 ).

Deci Doamneeeeloooor şi domnilor , domnişoarelor şi domnişorilor , laiiiidddiiizzz end gentălmeenzzzzz , pizduţelor şi puleţilor şi mai ales, dar nu în ultimul rând , gujbetelor şi gujebţilor , ai hev dă onor tu prizent iu , dă brend niu outăr of zi blog –>> Putsă (a.k.a Bogdan).

Primiţi-l cu căldură şi nu-l judecaţi pentru felul inedit în care scrie. Are şi el dreptatea lui 😀
Pe onoarea mea că o să vă placă mai mult de el, decât de mine 😛

Lasă un răspuns

