Si-am venit….

Buna….eu sunt Bogdan sau Drew, dar prefer sa-mi spuneti pulificatorul.  Sunt tanar, titrat, imi place arta postmodernista, ascult muzica simfonica si citesc Nietzsche ascultand in surdina concerte de Clyderman…..adevarul e ca imi place sa fiu tinut in brate….. 😀

Noah, ca sa fiu mai explicitus, nu-mi inteleg nici scopul nici durata vizitei aici pe blogu’ lu’ asta micu’. Cert ii ca uite-ma. Scriu foarte bine si la mine pe blog, si nu vad de ce as presta si aici si n-as presta acolo. Da te pui cu narodu’? Decat sa stau sa-i explic la omu ca-i cam acelasi lucru, si nu aduc nimic nou in schema pe blogu’ asta, pentru ca personal si n-are tematica deci nu contribui cu nimic la el, mai bine m-am bagat in afacere, prestez si termin balciu’.

2….10…2….2…Se aude la voi in spate acolo? DAH?! Bine:

CURVELOR M-AM INTORS…..

Lasă un răspuns

