Ungurii Bulani şi Geant(a) lor.

Zilele trecute tătă reţeua Ro(i)EDU a fost paralizat din cauza fraţilor noştri panonici, de i-a lăsat pe săraci studenţi cu prea mult timp liber de învăţat pentru examene. Şi să nu credeţi că ăsta e un lucru bun neapărat, pentru că s-a dovedit că şcoala , învăţatu’ în general prosteşte.
Am văzut eu cu ochii mei că aşa e , că mai avem şi noi specimene de aistea pe la facultă. Se cred burici ai pământului şi cei mai dăştepţi şi le strigă altora că-s proşti fără să se uite în propria ogradă.

Dar nu despre asta e postul. Am renunţat la frustrări, nu-mi fac bine…imi fac prea bine şi ce-i prea mult strică :-).

So, Geant(a) ungurenilor, care este, este o reţea care connectează 34 (a se citi trişpatru) din (i)Europa, printre care şi Romunica noastră. Nah ce s’o întamplat, cum s’o întâmplat că un bulănaş de hungur s’o împedecat de freun cablu şi l’a scos din servăru ăl mare şi uite aşa s’o bulit acum freo 2 zile şi tătă reţeaua ce ţinea de comunitatea educaţională. Ori cine ştie , s-or fii supărat Teliaiştii pe ei, pentru că au văzut cât de rahat este ei şi au zis să-şi bată puţin daravanu’ de ei :-d
Da a fost amuzant să vezi cum tăţi studenţi injură şi spurcă pe cineva nevinovat (mi’a adus aminte de mine), în speţă Universitatea :P. Şi apucă-te să le explici tăntălăilor că nu’s ei de vină,că-i de la unguri şi să vezi cum te simţi de parcă ai vorbi singur. Amuzant e că se creează 3 tabere.
1. Tabăra ălora de ştiu ceva reţelistică şi explică şi reuşesc să le găsescă soluţii gujebeţilor soluţii de a folosii internetul ca să nu dea în spasmofilie sau să între în sevraj de zici că le-ai lua alcoolul de la gurăş
2. Tabăra ălora de află mai târziu, află, înţeleg şi încep să se dea deştepţi şi încep sa facă glume pe seama ălor de intră mai târziu şi nu înteleg
3. Tabăra ălora de îs deja în sevraj ca nu pot să intre pe mess sa vorbească cu pizduţele, respectiv puleţii (că dor ei din asta trăiesc) şi îs atât de dăştepţi de pică în plasa ălor din categoria 1 şi 2 şi sfârşesc prin a-şi formata jegul de calculator.
Cel mai amuzat a fost când neşte gujebeţi, care aparent vorbeau serios, s-au apucat să zică detalieze motivele pentru care ne-au taiat ungurii netu’. „Ăştia au găsit soluţia de a cucerii scumpa şi draga noastră Transilvanie. Ne taie căile de comunicaţie ca la Basarabeni să nu ne putem twitterii, care va să zică, şi dupa aia ne atacă”. Dar hai să zicem ca am fost eu prea naiv când am crezut că vorbesc serios, dar dacă ei s-au gândit la asta ca o posibilitate, poate s’or gândii şi ei, ungurii :-D.

Una peste alta mi-e mi-a prins bine pauza asta de net, că mi-am mai luat un examen şi intrai în toamnă, Doamne Ajută.
Băi, staţi puţin că eu trebuia să fiu supărat pe unguri , paştele şi mama lor de unguri. De ce tre să avem noi de suferit de fiecare dată când se întâmplă ceva de căcăt la ei.
Oh well , that’s life. And it sucks.

Vorba lu’ celebru’ „Trăim în Romunica şi asta ne fu-te tot timpul”.

Lasă un răspuns

