ISWINT 2009

sigla_iswint_2009„ISWinT (Internation Students Week in Timisoara) este un festival internaţional din reţeaua SOrcE (Students Organizing Conventions Everywhere), cu o vechie de 15 ani, având o foarte mare polularitate în rândul tinerilor din întreaga lume.”
Adică mai pe scurt o beţie internaţională. Unde LigaAC
adună câteva sute dă uameni să-i distreze şi să-i workşop-uiască. Ok ok , probabil cei de la LigaAC or să mă aşa de rău urască amu că le-am făcut descrierea asta, but hell, nu e o descriere rea. Beţia e ok dacă mă întrebi pe mine. It’s the thing i live for 😀 Nu mă înţelege-ţi greşit , apreciez munca depusă.

Am fost ieri invitat la deşchiderea oficială şi după la un cocktail, căci am funcţiune importantă (cel puţin eu aşa cred) sau să fii fost ei mai cu obraz decât mine.
În orice caz , i had fun şi am mâncat dă toate şi am discutat cu lume nouă, dar am revăzut şi ceva din prietenii mai vechi.
Baftă în continuare cu ISWinT-ul şi ca un sfat de la mine : „Always use condoms” 😉
Mai revin cu detalii dacă e nevoie.

Lasă un răspuns

