Iar mergem la scăldat

Începe să îmi placă vara asta. Nici nu m-am trezit bine, la 12 şi ceva ca cea mai mare lepră şi parcă mă aşteptau.
Deschid ochii, Băşinel îmi flutură o ţigare pe la nas (gura mă-tii de prost că ştii ca nu mai aveam, mersi pentru ţigare totuşi), Lupu şi Lupoaica or mă aşteptau nas în nas.

„- Mergem la Timiş?, zic ei
– Suntem la Timiş! zic eu
– Prrrrtttt ! zice Băşinel şi începe să o vânture.
– La Timiş la baltă bă, să ne mai spălăm hoitu.
– Ah da , şi să spălăm iar Bestiuţa galbenă :-> !!!
– Speli o pulă , că ţi-o iei , zice Lupu
– Mi-o spăl şi pe aia. Normal că iau cu mine. Eu ce arăt la fetele care-mi arată ţîţele. Ete penisu !!”

So it’s set. Mergem iar la baltă. Am făcut rost de aparat foto , mai tre să fac rost de acumulatori.
See you soon.

Lasă un răspuns

