Tu cat de repede tastezi ?

Mă impresionez din ce în ce mai mult pe zi ce trece. Adică , realizez cât de încet sunt la minte şi nu numai la degete. Dacă săptămâna trecută eram ferm convins ca sunt un hell of typewriter, azi testul de mai jos mi-a demonstrat că mă înşel amarnic.
Dar zic eu, şaptej patru cuvinte sunt destul, nu?

Ia să vă văd pe voi care sunteţi mai buni ( asta până exersez eu ). Post a reply comment 😀

74 de cuvinte

Speed test

4 responses to this post.

  1. Răspunsul l-am dat deja pe blog, on Fast fingers reloaded 🙂

    Răspunde

  2. i`m getting even better 😀
    76 de cuvinteSpeed test

    Răspunde

  3. şi eu 76 😛

    Răspunde

  4. Well done. Mă gândeam să fac din asta o mică competiţie. Sunt curios ce as putea să ofer ca premiu. Mă mai gândesc şi vă anunţ.

    Răspunde

Lasă un răspuns

