Conţediu tată

Na că a venit vremea să intru şi eu în conţediu câteva zile, care conţediu e bine meritat, căci tare am mai muncit eu în ultimele luni.

Mi-am făcut bagajele că la 5 m-am tirat spre gară. Deci plec la Sălişte, undeva pe lângă Sibiu. E vremea dezmăţului. Abia aştept să vă pipiţele cum se coţăie, să-mi beu minţile, să fiu rebel şi să mă dau cu curu’ de pământ de bucurie.
La munte nu e ca la mare, şi vara prefer să merg la munte, decât să merg la mare să-mi transpire boaşele.

Facem un mic plan de vacanţă ? Facem … dar nu zicem că îi cu ruşine.
Beu, eventual călăresc, mă distrez, cânt, dansez, mă dau în spectacol, mă fac de râs, vrâjesc, plâng (e normal, e in spirit de solidaritate 😀 ).

Ne vedem de Marţi încolo cu ceva povestiri.

Lasă un răspuns

