„Turn around” – e noul „Hey Pisi”

Câţi dintre gujbeţii din ziua de azi nu încearcă să se bage în seama cu pizduţele pe stradă?
Era o întrebare retorică, având în vedere că nu ştiu unul care să nu întoarcă măcar capul după o tipă puţin mai voluptuasă ( Big Boobra girls), una dintre tipele care-şi aruncă buculiţele în stânga şi în dreapta de fiecare dată când se simt privite (de zici că-s descentrate) şi aruncă un zâmbet a scârbă de fiecare dată când le bagi în seamă.

E bine fraţilor să te bagi cu ele în seamă, pentru că face bine la abstinenţă. De cate ori fluieri, pîsîi sau strigi după ele „Hey pisi”, de atatea ori să nu ţi se mai scoale când, dacă prin absurd ajungi cu vreuna în pat.
Dacă tot o faceţi, de ce nu folosiţi un mod mai original? Dau în icter mecanic când văd jmecheraşii (cu „j”) cum se strâmbă şi strigă „Pisi pisi vrei o gumă”, „Mamă ce portbagaj ai”, „pîs,pîs,pîs”.

Dar ştiu şi motivul pentru care nu reuşesc să fie originali. Pentru că tre să ai şi ceva materie cenuşie în tărtăcuţă. De exemplu , azi când mergeam să-mi iau bilet spre Sibiu, al meu room mate slobozeşte pe gură un sec „turn around” şi continuă să discute cu mine. Eu neştiind la ce se referă mă uit la tipele din faţă care se întorc, ca nişte căţeluşe în călduri care ştiu să asculte comenzile stăpânului, şi zâmbesc. Băi, şi nu a fost zâmbetul ăla a scârbă. A fost un zâmbet pervers. Şi Denys nu-i nici freun Brad a lu’ Pit, nici Giorgi Cluni. Îi la fel de frumos ca un papuc când calcă în „noroc” (asta doar în spirit de comparaţie, ca să vă faceţi o idee). M-am simţit cocalar pe moment, dar mi-a trecut imediat când am realizat ce ingenios a fost.

La vreo 10 minute, am încercat şi eu aceeaşi replică (Da! Ştiu că nu am fost original, dar e nouă şi nu încă patentată, deci nu se pune) şi ca să vezi, acelaşi efect. Numai că eu nu sunt ca un papuc care a călcat în „noroc”, eu sunt doar papuc. Şi asta pentru că, după ce s-au întors tipele, mi-am dorit solemn să nu fii folosit replica. Nu de alta, dar una ara asfaltul, cealaltă deşi avea ditamai Boobra-ul, care ar fi putut să te facă să nu te uiţi la faţă, tot a scarecrow arăta.
Just a tip : Fetele nu arată din faţă, ca din spate. That difference is waaaay to much.

Deci în concluzie. Avem o replică nouă de agăţat, care aparent merge, fetele frumoase din spate nu sunt neapărat frumoase şi la moacă, cocalarii este proşti, Denys e un papuc cu „noroc”, eu sunt un papuc ş-atât şi nu în ultimul rând, pe ăi de-i mâncă în cur să folosească expresiunea noastră le tai boaşele jos. În rest toate ăli bune.
Cius

Lasă un răspuns

