Summer Camp 2009 1/5

4 şi ceva , Gara de Nord Timişoara. Pentru că am ajuns cu mai bine de o oră înainte de a pleca trenul nostru, sunt condamnat împreună cu Băşinel să aşteptăm în speranţa că cineva ne va scoate din cacatul ăla de stare, de oameni nedormiţi. Ajungem la concluzia ca suntem singurii fraieri care mai pleacă dar era concluzie pripită. Înainte de a ajunge şi ceilalţi un aurolcac amnezic ne-a tot cerut ţigări. Enervant tipu’.

Singurul lucru care ne-a adus un zâmbet pe faţă a fost Pătraş care săracu îşi luase bilet până la Şibot, pentru că tanti reţepţionista era adormită şi nu mai vedea să cetească. Se face vremea să ne luăm tălpăşiţa. Ne îmbarcăm în tren şi să înceapă călătoria. Nimeni nu vroia să doarmă. Eu îmi luam bătaie la cruce ca de obicei, ceilalţi drac ştie ce făceau.

Pe la freo staţie urcă o tanti cu doi copchii de freo 3-4 ani, băiet (Paul) şi fetucă (Alexandra). Câtă energie puteau să aibă copchii ăia doi, doamne. Dar m-a prins boala şi pe mine şi am încercat să mă integrez în grupul lor. M-am jucat cu maşinuţele lu’ al mic şi îi eram invidios că mi-e muma nu-mi cumpăra pentru că aveam un dar din a le strica mai repede decât le cumpăra.

Dar bucuria mi-a fost repede ştearşă de pe faţă pentru că ne apropiam de Sibiu. Aveam emoţii şi nu ştiam de ce. Să fii fost din cauză că îmi vedeam vechi prieteni? Să fii fost din cauză că îmi doream atât de mult să văd pe cineva. Drumul se apropia de final , glasul roţilor de tren şi târşîitul franelor făcea să crească adrenalina în mine mai rău decât într-un rahat care se prăbuşeşte luând foc dintr-un Boieng 777, că nu e sigur dacă ajunge el sau avionul primul jos.

Na, şi ajungem în Sibiu. După o peripeţie de câteva ore prin ce se dorea în trecut a fi Capitala Culturală Europeană, după ce am băut o bere sub0 pe banii lu’ Şibot ( Adi şi-a meritat porecla după o fază care nu ştiu cum să o explic, dar promit că o să pun o poză curând ), după ce am fumat ţigări de la toţi, după ce mi-am luat bancuri cu olteni în mine de parcă eram singurul oltean din lume, după ce ne-am făcut planuri pe 3 zile, ajungem în autogara Sibiu unde ne întâlnim cu jumătate de ţară. Îmbrăţisări, pupături, făcut de cunoştinţe, glume, vorbe de duh şi Hop în autocarul ce urma să ne ducă pe drumul pierzaniei.

Era timpul să înceapă paranghelia. Dar nu chiar din prima zi. Când am ajuns în Sălişte şi am văzut gloata toată cu nişte feţe de mi se încreţeau şi ciorapii am zis, clar ăştia n-au chef. Am stat puţin la socializare, poze, un fotbal mic, seara o baută generală,alţi s-au plimbat cu salteaua în somn, am ascultat un discurs foarte touching al primarului, am jucat table, am învăţat să joc uno şi somn tată.Să nu uităm şi de scumpa de Dana , care in ciuda faptului că m-am purtat cu ea ca un căcat a rămas acolo să ma susţină. Şi amu mi dor de cum mă îmbrăţişa. Dar nah , aşa e omu’ când e prost. Nu regret că s-a terminat, mă bucur că s-a întamplat. Să considerăm că am trecut repede peste. O să vedeţi în cele ce urmează.

Seara când ne-am trezit s-a întâmplat şi prima chetă. S-a tras o băută generală acompaniată nu chiar în surdină de muzică reagge, rock şi oldies but goldies, dar şi de vocile răguşite deja ale noastre din timpul jocurile „sociale” gen Ţac (a.k.a Bolţ) şi Biatchs-biatchs. Distracţie, frecăreală, bună dispoziţie, chiar dacă ştiam că riscul de a nu ne trezi dimineaţă fără a fi mahmuri era minim.

Mai jos aveţi câteva din poze pentru a anima povestirea.

4 responses to this post.

  1. Posted by Alexandra on August 5, 2009 at 12:29 pm

    Mooaaaa, sa zici cand e ziua ta, sa-mi lasi adresa, ca pe bune de nu-ti cumpar eu o jucarie super mega interesanta 😀

    Răspunde

    • 22 august scumpo. Abia aştept, deşi după cât te cunosc ar trebui să-mi fie frică de ce o să-ţi bese mintea.

      Răspunde

      • Posted by Tatiana on August 5, 2009 at 1:19 pm

        mooammma……22 august…ce tare..esti mai mic ca mine cu o zi..:))….tare postu le astept pe toate 5…..si eu inca nu am poze..:(….bye bye

      • Ştiam. Am vrut la un moment dat să îţi zic ieri da m-am luat cu băute şi la vorbe peloponezu de caras şi am uitat. My bad

Lasă un răspuns

