Today No Summer Camp related

Azi nu scriu despre Summer Camp. Deşi ţin cu Craviova de când muma m-am făcut nu pot să nu mă simt român sau cel puţin bănăţean şi să nu mă bucur pentru ce a făcut astă seară Poli.
O echipă care aparent la începuturi era modestă şi era recunoscută doar pentru meciurile desfăşurate mai mult în tribune între galeriile CVUCS şi galeria UTA.
Azi sunt mândru că sunt român, sunt atât de mandru că aproape am curajul să mă numesc chiar bănăţean.
După ce s-au chinuit să nu le fie vârâtă mingea în tributuri, au reuşit, deşi ruşinos, un 0-0 care ne-a trimis mai în străcuru (i)Europei, în play-offul Champions League.

Yuhuuuuu Let’s party. Motiv de băut , nu de alta. Mă duc în Urinii şi mă duc să beau şi să mă simt bine…

4 responses to this post.

  1. Posted by Alexandra on August 5, 2009 at 9:17 pm

    Dupa cum scrii, am impresia ca ai inceput sa bei din timpul meciului 😀

    Răspunde

  2. De fapt am început să beau dinaintea meciului 😀 But hell , the important thing is that i drink 😀

    Răspunde

  3. In toata lumea, si-n toata tara, nu e niciunde ca la Timisoara!!!si sa se stie, in lung si-n lat.. ca-ntotdeauna fruncea e Banat!!! ale ale ale ale ce mai conteza 0-0 15-0 ..mergem mai departe? aia conteaza 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

