Papucescu vs. Gândăceanu

roachsAm proasta impresie că am început să o iau razna. Dacă până acum am acceptat chiriaşi la mine în camera o familie de gândaci pentru că mi se parea mie că ar fi drăguţi şi nu mi-ar strica puţină companie atunci când sunt singur, acum au întrecut orice măsură.
Adică eu copchil cuminte, îi primesc, îi hrănesc, le pun muzică să se simtă bine, le-am lăsat şi intimitate să-şi poată satisface plăcerile carnale, dar până aici le-am fost. Nevertebratele dracului, no more Mr. Nice Milo. Plec câteva zile şi uit să le dau indicaţii de cum se foloseşte protecţia şi ei se înmulţesc mai rău ca ciupercile după ploaie. E de-a dreptul o conspiraţie împotriva mea. Şi cum asta nu le-a fost de ajuns şi-au chemat şi rudele să vadă rodul dragostei lor.

Acum refuză să mai plece, mă trezesc noaptea din somn, fac gălăgie şi nu vor cu dat dracu’ să plece de pe proprietatea mea. Nici vecinul meu de alături Killtox nu a reuşit să-i convingă să plece, ba chiar mai rău s-au ambiţionat şi au chemat întăriri.
Azi noapte am visat că în loc de apă la duş curjau uouă de carcalci, de parcă aia ar fi fost poarta lor de intrare. Mi-e scârbă să mai fac şi duş, aşa ca o să stau să le put la nas, poate se simt singuri şi pleacă.

Am vorbit cu Gândăceanu’ şăf să vedem daca putem rezolva ceva, dar nu a vrut în ruptul capului să facem un armistiţiu. Ca să nu mă las mai prejos mi-am chemat şi eu întăriri pe Nea Papucescu şi sunt pregătit.

De azi înainte gândăceştilor vă declar război. Acum să vedem care mai face pe deşteptul. Deşi ăştia se reproduc mai repede decât pot eu să îi omor o să mă transform în ăla de a omorât şepte muşte dintr-o pălitură, poate poate am noroc.

2 responses to this post.

  1. Posted by Alexandra on August 8, 2009 at 10:24 am

    Cunoastem situatia. Si in regie e la fel cu familiile de Gandacesti. Tre sa privesti si partea buna: poti face curse cu ei, lupte, ii poti colora, nu tre sa-ti mai strangi tu masa ca o fac ei etc.

    Răspunde

  2. Şi uite cum tocmai mi-ai dat o idee de afacere. Moamă , păi dacă îmi iese, m-am scos din foame. Ai mei îs hrăniţi şi antrenaţi bine. Au o fugă în ei numa când mă aud aplecându-mă după Papucescu :->

    Răspunde

Lasă un răspuns

