Sim moca

Pe ăştia de la Oringi nu îi ajunge criza din urmă bag sama. Ce oferte mai urmează, că începe să-mi placă ?!

Mi-a venit în sfârşit SIM-ul moca de la Oringi. Da , chiar aşa, moca. Nu , nu sunt freo persoană importantă şi nici nu-s Anna Lesko, cum mă întreba un Gujbete.

Am observat că în ultimul timp ăştia de la Oringi au fel şi fel de oferte, care mai de care mai ciudate. Mai întâi aia cu „Canicula dă bine la reduceri. Fiecare grad peste 25 se transformă în reducere” – care frate, mi se pare super tare la cum îmi transpiră mie oole şi acum aia cu sim-uri grauite. Adică te înregistrezi şi milogeşti o cartelă moca.

Partea nasoală e că săraCA CArtela, nu are credit pe ea. O activezi şi ai 10 minute şi 10 semesaje la fel de gratuite.
De aia sunt eu orange-ist :->

Poţi să-ţi iei şi tu cartelă moca dacă vrei http://orange.ro/sim-grauit

Lasă un răspuns

