Din ciclu „Poezii nu ştiu să scriu”..

Ce bese mintea unui om când se plictiseşte ? Poezii. Normal unii oameni se apucă să gândească o rimă, un ritm, eu pur şi simplu aştern versuri fără rost. Nu am un talent înnăscut în a scrie poezii, dar îmi place să mai râd de mine din când în când. Şi cum pot face asta mai bine dacă nu citind o poezie scrisă de mine.

Persoana căreia îi este adresată s-ar putea să nu râdă neapărat, dar asta’i viaţa. O regret eu şi aşa destul de mult.
So , it goes like this.

EROTISM

În fiecare noapte când adormi lângă mine
Şi pielea caldă de mine ţi-o lipeşti
Simt cum un fior mai rece mă cuprinde
Adorm încet , visez cum mă doreşti

E totul parcă scris in vis când te ating
cu buzele încet descopăr cum te umezesc
Pe gât în jos incerc să te aprind
cu grijă să nu te trezesc

Aroma dulce a pielii tale mă excită
Mâinile calde capătă independenţă
un vârf de deget suav te alintă
sfârcul incepe să-şi arate-a lui proeminenţă

Încet un relief se conturează
un sân culoarea mărului aproape copt
Şi sfârcurile îşi arat-a lor roşeaţă
Când buzele şi limba pentru ele-mi scot

Sărutul ce îl simţi de-o vreme incepe să coboare
pe pântec-ţi simte tremurarea
Căci mâna ce o simţi la început uşoară
Incepe iarăşi explorarea.

Deget cu deget trec peste umbre
Umbrele mâinilor şi umerilor ce îţi mângâi
Iţi urmăresc atent linia spatelui
Si-ţi mângâi rotunjimile şoldului

Mângâi uşor acele două semisfere
Şi brusc mâinile se intorc-napoi la umeri
Dar buzele fierbiţi încep cu poftă să coboare
Şi vor să soarbă sucul ce s-a scurs din tine

Te unduieşi şi-ncepi sa tremuri
Iar unghiile spatele mi-l zgârie
Căci te excit cand limba clitorisu-ţi atinge
Şi se despart uşor ca apripi de flutur labiile

Mă vrei , te simt cum mă impingi în tine
Te vreau , şi te ajut fără să strig
Căci cu-o mişcare du-te – vino
Mai rău ca niciodată te aprind

Mă strângi în barţe, îmi saruţi urechea
Pe spate încerci să mă aşezi
Acum vrei să fii TU şefa
Să mă exciţi cum eu o fac mereu

Oh doamne cât ma simt bine
Când mi’l cuprinzi cu buzele
Goleşti la fiecare strop viaţa din mine
Şi de plăcere iţi strig numele

Calatoria spre „abis” a luat sfârşit
Atunci când totul ţi s-a scurs şi ai strigat
Că nu mai poţi, ai obosit
Si că aşa de’bine nu te-ai simţit niciodat’

În braţe adormim unul la altul
Şi buzele fierbiţi ni le unim
Îţi simt căldura pielii tale
Si te doresc la unanim.

Lasă un răspuns

