Summer Camp 2009 3/5 – prolog

Azi nu am chef să scriu despre ce s-a întamplat la Sălişte şi deşi ştiu că sunt mulţi care abia aşteaptă să citească, chiar mă încearcă o lene monumentală.

Cu ocazia asta deschid un concurs. Pun la bătaie o sticlă de 0.5L de ţuică , pălincă, horincă sau cum vreţi voi să o numiţi. Şi vă rog frumos să luaţi asta în serios , pentru că realizaţi că dau din rezerva mea proprie şi personală (adunată de pe la alţii) şi nu mă despart uşor de ea.

So , cine vrea juma de litră de horincă a-ntâia să îmi trimită pe adresa alex[at]huza.ro o mică povestire din ziua a 3-a a Summer Camp-ului. Ca să vă dau o mână de ajutor , să nu ziceţi că sunt eu scrof, e ziua în care s’a mers pe munte, s-a făcut linoleumul partie, bataie cu furtunele de la hidranţi, kitcsh partz (când Gabi şi-a scos la vedere vesta lui anti-blood, hand made din tampoane), a fost ziua lu’ Dragoş de la OSUBB şi multe altele.

Concursul se va încheia mâine seara, adica 9.08.2009 la ora 22:59 😀

Haideţi copii , vreau să vă văd. Cine-şi doreşte poşârca mea ?

2 responses to this post.

  1. Posted by yagharek on August 11, 2009 at 4:17 pm

    auzi… tu de-obicei laşi treburile neterminate? …sau îi pui pe alţii să le termine în locul tău?

    Răspunde

  2. Not quite, doar ca nu stiu de ce , nu imi vine sa povestesc. Nu am timp cat sa scriu o poveste intreaga si sa ii fac rezumat ar strica tot firul actiunii. O sa incerc saptamana asta 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

