Visele’s ciudate frate…

confuzOk să-mi explice şi mie cineva, că sunt tare confuz. Ce logică are să visezi baiatul pe care îl urăşti cel mai mult , baiatul care-l dispreţuieşti cel mai mult , fata pe care o dispreţuieşti cel mai mult şi în loc de fata pe care o urăşti cel mai mult , pe fata care o iubesc cel mai mult? Şi toţi împreună.
It doesn’t make any sense.

De ce am visat că am mers să caut un prieten bun într-un loc în care de fapt locuia un om pe care-l dispreţuiesc, şi unde în realitate aş ştii că nu ar avea ce să caute? De ce persoana pe care o dispreţuiam, se pare că avea apartamentul de la o persoană pe care o stimez foarte mult? De ce casa mea era la locul ei , dar locul de unde a luat o persoană taxi a fost locul de unde iau eu taxi, dar din alt oraş?

Ştie cineva să interpreteze visele ? Cause really, my dreams are fucked up.E ceasu’ 3:00 noaptea. Nu mai inţeleg nimic. Nu mai pot să dorm, sunt speriat, sunt confuz. Mai bine mă pun sa învăţ că peste 6 ore am examen…

2 responses to this post.

  1. Pai in primul rand nu ai pic de coerenta.
    In al doilea rand visele nu sunt facute sa fie intelese.
    In al treilea rand… Amice, esti… da, ai ghicit, idiot.
    Cum pula mea te astepti sa intelegi un vis cand tu dispretuiesti atatia oameni? EU cred ca totul vine de la energia negativa pe care o acumulezi incercand sa dispretuiesti pe cineva. Sau din cauza de fapt nu esti cine pretinzi ca esti. Sau… vrei sa continuu?

    Răspunde

  2. Posted by Bubu89 on Septembrie 20, 2009 at 3:02 pm

    Cred ca ar fi mult mai bine sa nu te mai ocupi cu lucruri slabe …. gen … sa dispretuiesti pe X si Y … pierdere de vreme … umpleti „golul” cu lucruri mai utile …

    PS: Nu mai manca seara!

    Răspunde

Lasă un răspuns

