Cafe Deko iz in town

Deci merg la Cafe Deko. Astă seară este una monumentală. E seara în care eu şi al meu coleg de cameră Băşinel devenim oameni frate. Deci intrăm în rândul umanităţii.
ev210Am făcut rezervări , ne-am pregătit sufleteşte şi ne-am chemat cu noi şi două domniţe să ne ţină companie. Trăiască-ne nouă Timeea şi Ancuţa. Nu fraţilor , nu îs date-urile noastre, sunt doar două puicuţe care sau oferit să ne însoţească.
Cel mai probabil o să fie rost şi de o beută, alcooalele fie cu noi. Promit să încerc să nu fiu în centrul atenţiei. Nu vreau să-l ştiu pe Teo vărsându-şi amarul pe mine. I’m kindah afraid să fiu luat la pulă , iar problema nu e la el, e la noi. O să fim nevoiţi să stăm cuminţi, so help us GOD 😀

Be back soon with details after show 😀

One response to this post.

  1. so what’s the deal-y-o my idiot pal? did you have phun or not?

    Răspunde

Lasă un răspuns

