Deratizare – Un fel de îmbălsămare pentru Gândăceanu

A patra oară vara asta.

Da exact, este a patra oară când se face deratizare în cămin, vara asta. Păi până acum mureau şi elefanţii dacă stăteau în mirosul ăsta.

Am proasta impresie că soluţia care se foloseşte mai mult ca un fel de gel de duş sau un fel de îmbălsămare pentru nea ăştie, gândacii. Să-i vezi numa’ ce viteză au când te uiţi urât la ei :-).
Nu înţeleg însă, de ce mai vechiul meu prieten, Gândăceanu şi ai lui răzeşi s-au hotărât să ne arate din nou că se cacă pe soluţia noastră de 2 lei. După fiecare încercare nereuşită de a scăpa de Gândăceanu cu ajutorul ăstora cu dezinsecţia, singurul prieten care mi-a rămas fidel rămâne tot Papucescu.

Abia aştept să-mi iau tălpăşita din căminul ăsta care deja m-a scârbit. Gândăceanu a început să se revolte şi asta nu-mi place. A început să-mi fie frică.

Piiieeei în mă-ta odată 😦 .

2 responses to this post.

  1. ce substante s-au folosit?

    Răspunde

    • Sincer nu am nici cea mai vaga idee. Mirosul era oricum foarte puternic pentru noi , in schimb pentru gandaci ma indoiesc. Cel putin eu iau in considerare si persupun ca a fost letal pentru gandaci dar nu si pentru ouale acestora

      Răspunde

Lasă un răspuns

