Provident … in spatele fiecarui imprumutat este un camatar

Ramas din nou fara bani , vorbeam zilele trecute cum facem noi ca studenti sa imprumutam niste bani. Bine , initial ideea era de credit. Si vrand nevrand am ajuns la a discuta despre PROVIDENT.

Personal eu consider ca astia de la provident sunt niste camatari legali. Genul de oameni care vin si iti sparg capul daca nu le dai banii la timp , dar ei nu sunt vinovati cu nimic. Scrie in contract :))

Ei , ieri am auzit alta varianta. Ca asa-zisii camatari legali, sunt de fapt niste babute trimise de provident sa recupereze banii. Nu am apucat sa vad una , dar nu stiu de ce am proasta impresie ca m-ar fi amuzat ideea.

Normal, ca noua lipsindu-ne o doaga, ne-am luat tripuri de genul : „daca imprumutam bani de la astia si vine babuta si ne alearga cu sataru?” , „daca ar babuta proteza de fier ruginita si ne musca de nici antitetanosul nu ne mai scapa de la moarte”. Mnoah , oameni dobitoci , batuti in cap , cretini , fara nici o noima. Asa suntem noi cand nu avem bani.

Amuzant mi s-a parut si clipul de mai jos, celebrul filmulet cu Fane Trotil care a castigat grad spoof-ul din 2008 ( un eveniment care premiaza creativitatea in a parodia reclame ).

ENJOY.

5 responses to this post.

  1. Dar daca in loc de baba care sa va alerge cu satarul e o bunaciune? Si daca bunaciunea nu va alearga? Si daca bunaciunea se da la voi? Si daca bunaciunea va saruta? Si daca va pipaie? Si daca va face sex oral? Si daca va musca de p***? :D… Nici eu n-am bani 😦

    Răspunde

  2. Daca o bunaciune vine imi se da la mine si imi face sex oral , fara sa muste de p**a ( ‘i-ar cataua a drac ) , as incerca sa fac rost de bani :))
    Cred ca ar fi destul de convingatoare 🙂

    Răspunde

  3. A naibi e pielea pe tine :))… Cum o dai, sa cada tot cum iti convine tie. Tz tz tz…ce ti-e si cu oltenii astia 😛

    Răspunde

  4. Imi cer foarte scuze. Am promis ca nu o sa mai gandesc pervers anul asta. O sa ma straduiesc pe cat se poate de tare, dar ce te faci cu tentatiile 🙂

    Răspunde

  5. Posted by ANAMARI on Ianuarie 11, 2011 at 11:09 am

    Nu stiu voi dar eu nu asi incerca,indiferent d cine vine dupa bani sau cum si nu m-asi baza prea mult in povestea cu babuta.Feriti-va d surprize

    Răspunde

Lasă un răspuns

